Presentació

Off topic para aquello que no cabe en otros lugares.

Moderadores: enrique, Jordi, jjisachc

Responder
Cassiopea
Mensajes: 30
Registrado: Mié Oct 07, 2009 5:15 pm

Presentació

Mensaje por Cassiopea »

Hola, sóc un nou usuari (Cassiopea). Espere aprendre molt en la participació en aquest fòrum. M'agradaria tindre el gust de compartir aquesta afició tant fascinant amb tots/es vosaltres.

He observat que tots escriviu en castellí . No tinc cap problema, faltava més, però com que es tracta d'una Associació Valenciana, i la meua llengua és el valencií , m'expressaré utilitzant-la. Espere que no tingueu cap inconvenient amb la meua decisió. I ja deixe de banda el tema de la llengua, que ací­ el que importa és l'afició per l'astronomia.

Hola a tots/es!!!
Pepe Bosch
Mensajes: 748
Registrado: Sab May 05, 2007 11:40 am
Ubicación: La Vía Láctea
Contactar:

Mensaje por Pepe Bosch »

Sembla perfecte. A l'estiu es va editar un llibret amb tota la terminologia pròpia de l'astronomia. I ara que ho dius a la revista seria interessant escriure articles en valencií . Benvingut.

Pepe
Miquel
Mensajes: 140
Registrado: Dom Oct 07, 2007 9:05 pm
Ubicación: Mi casa - Godella - (Valencia)

Mensaje por Miquel »

Benvingut Cassiopea, és agradable vore que encara hi ha persones que escriuen en valencií  als fòrums.

Certament és una mica contradictori que l'associació sigui valenciana i no tingui ni un article en valencií ! A veure si a poc a poc aquest fòrum es converteix en bilingí¼e, que no estaria gens malament. :)

SalUts i cels clars :D
Miquel Llorens
pedro.b
Mensajes: 1182
Registrado: Jue Abr 26, 2007 2:34 pm

Mensaje por pedro.b »

Miquel escribió: Certament és una mica contradictori que l'associació sigui valenciana i no tingui ni un article en valencií ! A veure si a poc a poc aquest fòrum es converteix en bilingí¼e, que no estaria gens malament. :)
:D
Apuntado un articulo para la proxima rigel para Miquel, en valenciano porsupuesto. El tema que te ha tocado es: calcular lo que se curva la luz al
al pasar por xj388476627 y cuanto tiempo tardará en dar una circunferencia completa para encontrarse con sigo misma pero un poco mas atras.
Miquel
Mensajes: 140
Registrado: Dom Oct 07, 2007 9:05 pm
Ubicación: Mi casa - Godella - (Valencia)

Mensaje por Miquel »

Ho sento però ara estic en un projecte d'investigació sobre com rebutjar projectes d'investigació, no ho puc fer :?
Miquel Llorens
pedro.b
Mensajes: 1182
Registrado: Jue Abr 26, 2007 2:34 pm

Mensaje por pedro.b »

Miquel escribió:Ho sento però ara estic en un projecte d'investigació sobre com rebutjar projectes d'investigació, no ho puc fer :?

Muy bueno Miquel
che Miquel
Mensajes: 176
Registrado: Vie Feb 20, 2009 7:12 pm
Ubicación: Benifaio
Contactar:

Mensaje por che Miquel »

hola, esta molt bé que escrigues en valencií , jo ho preferisc, benvingut i si vas a l'AVA igual ens coneixem este divendres, el mes segur és que jo vaja a sopar

igual m'apunte quan pugeu al CAAT
mi web http://miquel-.es.tl/
franvlc
Mensajes: 27
Registrado: Lun Sep 28, 2009 5:33 pm
Ubicación: Aldaia

Mensaje por franvlc »

Benvingut!! Parla com vuigues, així­ els churros com jo aprenem... la llengua més bonica del mon.
Cassiopea
Mensajes: 30
Registrado: Mié Oct 07, 2009 5:15 pm

Mensaje por Cassiopea »

Moltes grí cies a tots per la benvinguda. No me n'havia adonat que haví­eu contestat tants. :D
Responder